Employer branding experts delen kennis in doorzaagsessies - 28-08-2012


Negen zelfstandige experts op het gebied van employer branding en arbeidsmarkt-communicatie vormen sinds kort het Employer Brand Netwerk (EBN). Die experts zijn: Inge Beckers, Mirjam Boersma, Martijn Hemminga, Barbara Hermans, Dinand Jansen, Ernst Schipper, Joost Schrage, Annemarie Stel en Marion de Vries. Samen hebben zij bijna 150 jaar ervaring in het vakgebied.

De specialisten van het Employer Brand Netwerk vinden het vanzelfsprekend om kennis en ervaring te delen. Met elkaar en met opdrachtgevers. Daarom introduceert het netwerk zogenoemde ‘doorzaagsessies’. Dat zijn high-speed workshops, waarin het EBN samen met opdrachtgevers onderzoekt wat de kracht van een organisatie is. Altijd toewerkend naar een concreet advies. Het EBN kan ook verder helpen bij het uitwerken en implementeren van een advies.

Naast de eigen blogs, boeken, artikelen, docentschappen en workshops willen de experts het vakgebied Employer Branding met elkaar naar een hoger plan tillen. Kennis uit de doorzaagsessies zal o.a. ontsloten worden via www.employerbrand-netwerk.nl

Met deze bundeling van kennis en ervaring bieden de negen zelfstandige experts een onafhankelijk en flexibel alternatief voor de ‘klassieke’ communicatiebureaus. Het Employer Brand Netwerk ondersteunt opdrachtgevers multidisciplinair en kostenefficiënt bij het ontwikkelen van hun employer brand. Intern en extern, van analyse tot en met organisatie, van strategie tot en met middelen.
extranet disclaimer print